FAQ
W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych usług montażowych, współpracy oraz procesu rekrutacji. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta.
Jeśli zlecenie nie zostało dokończone, prosimy o kontakt. Zaplanujemy wizytę uzupełniającą najszybciej jak to możliwe.
Prosimy o zgłoszenie braków lub rozbieżności do naszego Biura Obsługi Klienta. W miarę możliwości skoordynujemy dalsze działania, aby zamówienie zostało uzupełnione.
Biuro Obsługi Klienta jest dostępne od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:00-20:00 oraz w piątki od 8:00 do 16:00. Skontaktować można się mailowo pod adresem biuro@monterest.pl lub telefonicznie pod numerem +48 576 433 533.
Ze względów bezpieczeństwa oraz dla zapewnienia kompletności zamówienia zalecamy, aby przesyłka pozostała nienaruszona do momentu przybycia montera. Monter sprawdzi zawartość przed rozpoczęciem montażu, aby upewnić się, że wszystkie elementy są dostępne i w dobrym stanie.
Tak, monterzy mogą przenieść meble do innego pomieszczenia na etapie nierozpakowanych paczek, lecz tylko na tej samej kondygnacji. Przenoszenie mebli między piętrami nie jest standardowo objęte usługą montażu i wymaga wcześniejszych ustaleń.
Standardowo realizujemy montaże w przedziale godzinowym 8:00-20:00. Istnieje jednak możliwość wyboru dogodnego przedziału godzinowego jako usługi dodatkowej, co pozwala dostosować czas montażu do potrzeb klienta.
Monterzy mogą zostawić opakowania po montażu lub, za dodatkową opłatą, zabrać je i wyrzucić do pojemnika na odpady.